Scroll Top
Direkcija: II krajiške 23, 75270 Živinice
+ 387 35 772 913
garancija
Garancija
GARANTNI USLOVI ZA BEKO I GRUNDIG

5 godina (60 mjeseci)*

za uređaje bijele tehnike: veš mašine, mašine za suđe, sušilice, frižidere, zamrzivače, električne i plinske štednjake, rashladne vitrine, sve ugradbene uređaje marke BEKO.

3 godine (36 mjeseci)*

za sve GRUNDIG led televizore.

2 godine (24 mjeseca)*

za male kućanske aparate: nape, mikrovalne pećnice, ugradne mikrovalne pećnice, tostere, sokovnike, blendere, fenove, pegle, miksere, mašine za šišanje i brijanje, usisivače, električne rešoe, radijatore, vodene dispenzere, mini barove te te ostale male kućanske aparate marke: BEKO i GRUNDIG.

UPUTE ZA PRIJAVU REKLAMACIJE

U slučaju reklamacije na kupljeni BEKO ili GRUNDIG uređaj kupac treba da se obrati trgovcu i kontaktira BEKO POZIVNI CENTAR na broj telefona:

 +387 33 902-945

(svakim radnim danom od 08-16h) ili da pošalje zahtjev za rješavanje reklamacije na email:

support-ba@beko.com

sa podacima sa garantnog lista, adresom, kontakt brojem telefona i kratkim opisom kvara. Prije nego prijavite reklamaciju provjerite da li je uređaj još uvijek u garantnom roku, pripremite garantni list kako biste mogli dati sve potrebne informacije. Nakon prijema reklamacije putem telefonskog poziva ili emaila ovlašteni serviser će izaći na adresu kupca i riješiti reklamaciju u što kraćem roku. Kupci su dužni platiti uslugu izlaska ovlaštenom serviseru ukoliko je serviser izašao na adresu kupca i konstatovao da je kvar nastao usljed neadekvatnog korištenja ili ukoliko uređaj nije korišten u skladu sa uputstvom za upotrebu (npr. zbog resetovanja uređaja, čišćenja filtera i pumpe veš mašine i mašine za suđe i sl.). Reklamacija za male kućanske aparate BEKO i GRUNDIG se vrši tako da se neispravni uređaj donese lično u trgovinu kod koje je kupljeno ili najbliži ovlašteni servis uz dostavljanje garantnog lista i originalnog računa. Garant se obavezuje, da će za uređaje koji su u garantnom roku i koji se koriste u skladu sa uputstvom za upotrebu, preko ovlaštenih servisa otkloniti sve kvarove na uređaju u zakonskom roku do 45 dana od dana prijave reklamacije.

Beko registracija produžene garancije

Čestitamo Vam na odabiru Beko uređaja sa ProSmart Inverter motorom, koji mu obezbjeđuje tih rad i energetsku efikasnost. Pored toga, ProSmart Inverter motor odlikuje i dugotrajnost, zbog čega na njega dajemo čitavu deceniju garancije.

Da biste ostvarili 10-godišnju garanciju na ProSmart Inverter motor u svom Beko uređaju, neophodno je da se registrujete na portalu extwarranty.beko.com, u roku od 90 dana od datuma kupovine.

Registruj uređaj

UPUTE ZA PRIJAVU REKLAMACIJE

U slučaju reklamacije na kupljeni BEKO ili GRUNDIG uređaj kupac treba da se obrati trgovcu i kontaktira BEKO POZIVNI CENTAR na broj telefona:

 +387 33 902-945

(svakim radnim danom od 08-16h) ili da pošalje zahtjev za rješavanje reklamacije na email:

support-ba@beko.com

sa podacima sa garantnog lista, adresom, kontakt brojem telefona i kratkim opisom kvara. Prije nego prijavite reklamaciju provjerite da li je uređaj još uvijek u garantnom roku, pripremite garantni list kako biste mogli dati sve potrebne informacije. Nakon prijema reklamacije putem telefonskog poziva ili emaila ovlašteni serviser će izaći na adresu kupca i riješiti reklamaciju u što kraćem roku. Kupci su dužni platiti uslugu izlaska ovlaštenom serviseru ukoliko je serviser izašao na adresu kupca i konstatovao da je kvar nastao usljed neadekvatnog korištenja ili ukoliko uređaj nije korišten u skladu sa uputstvom za upotrebu (npr. zbog resetovanja uređaja, čišćenja filtera i pumpe veš mašine i mašine za suđe i sl.). Reklamacija za male kućanske aparate BEKO i GRUNDIG se vrši tako da se neispravni uređaj donese lično u trgovinu kod koje je kupljeno ili najbliži ovlašteni servis uz dostavljanje garantnog lista i originalnog računa. Garant se obavezuje, da će za uređaje koji su u garantnom roku i koji se koriste u skladu sa uputstvom za upotrebu, preko ovlaštenih servisa otkloniti sve kvarove na uređaju u zakonskom roku do 45 dana od dana prijave reklamacije.

Beko registracija produžene garancije

Čestitamo Vam na odabiru Beko uređaja sa ProSmart Inverter motorom, koji mu obezbjeđuje tih rad i energetsku efikasnost. Pored toga, ProSmart Inverter motor odlikuje i dugotrajnost, zbog čega na njega dajemo čitavu deceniju garancije.

Da biste ostvarili 10-godišnju garanciju na ProSmart Inverter motor u svom Beko uređaju, neophodno je da se registrujete na portalu extwarranty.beko.com, u roku od 90 dana od datuma kupovine.

Registruj uređaj

Maloprodaja tehnike i potrošačke elektronike
OMEGA SHOP - MJESTO SIGURNE KUPOVINE
maloprodaja-o-nama
Omega shop - mjesto sigurne kupovine!
O maloprodaji bijele tehnike i potrošačke elektronike

Omega d.o.o. je već preko 20 godina ekskluzivni uvoznik i distributer brendova Beko i Grundig za Bosnu i Hercegovinu. Omega trenutno zapošljava preko 320 radnika u 39 maloprodajnih objekata – Omega shopova, na preko 20 lokacija širom Bosne i Hercegovine.

Razvoj maloprodaje
Historija razvoja maloprodaje

Maloprodajni objekti tehnike, odnosno Omega shop-ovi su nastali i razvijali se od prvih početaka prodaje robe iz asortimana bijele tehnike i potrošačke elektronike. Prva maloprodaja Omega shop je otvorena u Tuzli i to u robnoj kući Tuzlanka, a nakon toga je se počelo otvarati i dalje po cijeloj BiH, tako da danas imamo 39 prodajnih mjesta širom BiH.

Kako se društvo širilo dalje tako se razvijala mreža maloprodaja i po ostalim gradovima prvo u Tuzlanskom kantonu, zatim u Sarajevskoj regiji, a nakon toga i po cijeloj Bosni i Hercegovini. Trenutno prodajna mreža broji 36 maloprodajnih podružnica uključujući i web shop

Asortiman roba u maloprodaji je posebno osmišljen i izabran kako bi ispunio potrebe svakog kupca. Brendovi koji zauzimaju mjesto broj 1 po udjelu asortimana su Beko i Grundig, osim njih u prodaji su i brendovi Samsung, Tefal, Rowenta, Electrolux, Philips i drugi.

U budućnosti od Omega shopova nastojimo napraviti unificirane maloprodaje prepoznatljivog izgleda. Opskrba maloprodajnih jedinica se vrši iz veleprodajnih skladišta, a iz tih skladišta se vrši i isporuka na adresu krajnjih kupaca.
U maloprodajama je zaposleno preko 130 uposlenika, koji su nam najvažiji resurs društva, te stalno ulažemo u njihov razvoj, treninge i edukacije.

maloprodaje-historija
Adrese maloprodaja

Banovići
“Omega shop Banovići 1”
Beta Centar Banovići
Božićka Banovića br.6
035/871-241
banovici1@omega.ba

“Omega shop Banja Luka 1”
Borik
Milana Karanovića 45
065/537-552
banjaluka1@omega.ba

“Omega shop Banja Luka 3”
TC Emporium
Jovana Dučića 25
065/564-636
banjaluka3@omega.ba

“Omega shop Bihać 1”
Žrtava srebreničkog genocida bb
037/312-005
bihac1@omega.ba

“Omega shop Bijeljina 1”
Miloša Obilića 130
065/664-127
bijeljina1@omega.ba

“Omega shop Bosanska Krupa 1”
511. Slavne Brdske br. 125
037/476-533
bosanskakrupa1@omega.ba

“Omega shop Brčko 2”
Miroslav Krleže br 26.
065/668-107
brcko2@omega.ba

“Omega shop Cazin 1”
Žrtava domovinskog rata bb
037/513-232
cazin1@omega.ba

“Omega shop Doboj 1”
Pijeskovi bb (TC Belamionix)
065/352-566
doboj1@omega.ba

“Omega shop Goražde 1”
Maršala Tita 1
038/240-071
gorazde1@omega.ba

“Omega shop Gradačac 1”
TC Belamionix
Sarajevska BB
035/369-066
gradacac1@omega.ba

“Omega shop Gradiška 1”
Lijevčanska bb
065/355-735
gradiska1@omega.ba

“Omega shop Kalesija 1”
TC Belamionix
Gornja Kalesija bb
035/610-441
kalesija1@omega.ba

“Omega shop Kiseljak 1”
TC Pacifik
Josipa Bana Jelačića bb
030/871-020
kiseljak1@omega.ba

“Omega shop Lukavac 1”
TC Belamionix
Lukavačkih brigada bb
035/551-559
lukavac1@omega.ba

“Omega shop Mostar 1”
Zalik bb
036/333-240
mostar1@omega.ba

“Omega shop Mostar 2”
Kardinala Stepinca 12
036/333-620
mostar2@omega.ba

“Omega shop Mostar 3”
Plaza Centar Mostar
Bišće polje bb
036/506-562
mostar3@omega.ba

“Omega shop Novi Grad 1”
TC Kort
Petra Kočića bb
065/564-332
novigrad1@omega.ba

“Omega shop Prijedor 1”
TC Konzum
Boška Buhe bb
065/351-908
prijedor1@omega.ba

“Omega shop Prijedor 3”

TC Belamionix
Vidovdanska bb
065/675-657
prijedor3@omega.ba

“Omega shop Sarajevo 1”
Vojničko
Saraj polje
Adija Mulabegovića bb
033/767-830
sarajevo1@omega.ba

“Omega shop Sarajevo 2”
Butmirska cesta 21
033/764-980
sarajevo2@omega.ba

“Omega shop Sarajevo 3”
Vogošća
Jošanička bb
033/425-315
sarajevo3@omega.ba

“Omega shop Sarajevo 4”

TC Intershop Pofalići
Kolodvorska 12
033/644-685
sarajevo4@omega.ba

“Omega shop Sarajevo 6”
Marijin Dvor
Hiseta 6 i 8
033/214-258
sarajevo6@omega.ba

“Omega shop Sarajevo 7”
Čengić Vila
Gradačačka 114.
033/269-800
sarajevo7@omega.ba

“Omega shop Sarajevo 8”
Ilijaš
Novo naselje bb
033/717-565
ilijas1@omega.ba

“Omega shop Sarajevo 9”
Rajlovac
Zabrđe bb
033/424-780
sarajevo9@omega.ba

“Omega shop Sarajevo 10”
Ciglane
Merhemića trg br.1
033/529-982
sarajevo10@omega.ba

“Omega shop Lukavica 1”
TOM Centar Lukavica
Spasovdanska br. 22
065/666-828
lukavica1@omega.ba

“Omega shop Srebrenik 1”
TC Belamionix
Vahida Ibrića bb
035/647-731
srebrenik1@omega.ba

“Omega shop Tuzla 1”
RK Tuzlanka
Univerzitetska 16
035/321-576
tuzla1@omega.ba

“Omega shop Tuzla 2”
Mercator centar Tuzla
Armije BiH bb
035/277-200
tuzla2@omega.ba

“Omega shop Zenica 1”
TC Džananović
Kamberovića čikma bb
032/205-243
zenica1@omega.ba

“Omega shop Živinice 1”
RK Omega
Bulevar bb
035/773-049
zivinice1@omega.ba

Lokacije maloprodaja na mapi
Načini plaćanja u Omega shopovima

Plaćanje u gotovini sa 5% gotovinskog popusta. Tu su i redovne mjesečne akcije od 10-20% u kojima uvijek možete naći nešto za sebe.

Ovim putem želimo da Vas obavjestimo da u svakom Omega shopu možete obaviti kupovinu putem administrativne zabrane za zaposlenike firmi sa kojima Omega d.o.o. ima sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji (kupovina na rate).

U Omega shopovima možete obaviti kupovinu i putem debitnih ili kreditnih kartica.

Naziv banke RATE
NLB Banka dd 24
NLB Ad Banja Luka 12
Raiffeisen banka 12
Unicredit banka 24
Intesa Sanpaolo banka 12
Nova Banka 12
Turkish Ziraat Banka 12
Diners Club 12
Amex 12

Potrebna dokumentacija za realizaciju kredita:

  • Kopija LK ili pasoša
  • Kopija CIPS-a
  • Administrativna zabrana i/ili potvrda potpisana i ovjerena od strane računovodstva poslodavca, kojom se potvrđuje kreditna sposobnost kupca, odnosno dokaz njegovog zaposlenje u firmi.

Kupci u svim Omega shopovima mogu obaviti kupovinu kreditnim putem uz MIKROFIN – Šoping majstor.

  • Iznos kredita: od 200 do 2.000 KM
  • Rok otplate: 18 mjeseci, uz minimalan anuitet od 25 KM
  • Kamata: Bez kamate
  • Provizija: 10%  (proviziju klijent može uplatiti odmah ili kroz jednake mjesečne rate)
  • Obezbjeđenje: bez jemaca  (izuzetak je uključivanje Sudužnika koji pojačava kreditnu sposobnost klijentu)

  • Potrebna dokumentacija od klijenta:
    • Lična karta
    • Dokaz o primanjima: Platna lista, ček od penzije, promet po tekućem računu klijenta za posljednji mjesec i sl. U slučaju neformalnih prihoda, potpisana „Izjava o visini i načinu sticanja prihoda koje klijent ostvaruje, a nije u mogućnosti da ih dokumentuje“ – obrazac Izjave klijent dobija u Mikrofinu.
    • Potvrda o mjestu boravka: CIPS prijava

Ovim putem želimo da Vas obavjestimo da u svakom Omega shopu možete obaviti kupovinu putem penzionerskog kredita na 12 mjesečnih rata bez kamate.

Potrebna dokumentacija za realizaciju kredita:

  • Kopija LK ili pasoša
  • Kopija CIPS-a
  • Posljednji PIO ček
  • Notarski ovjerena Izjava garanta ako se radi u kupcu (penzioneru) koji je stariji od 70 godina
  • Potvrda o trajanju prava na penziju, kao i obavezno pisano odobrenje od kreditne službe Omega doo, ukoliko se radi o korisnicima penzija po osnovu školovanja, alimentacije, skrbništvo itd.,
  • Za korisnike PIO RS-a potrebna je i izjava koja se štampa iz programa, kojom se korisnik PIO (kupac) slaže da mu se vrše obustave na penziju –  „Izjava za penzionere RS-a“. (preuzeti na linku ispod)

Link za preuzimanje “Izjava za penzionere RS-a”

Ovim putem želimo da Vas obavjestimo da u svakom Omega shopu možete obaviti kupovinu putem administrativne zabrane za zaposlenike firmi sa kojima Omega d.o.o. ima sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji (kupovina na rate).

Kupac može obaviti kupovinu do 12 rata.

Potrebna dokumentacija za realizaciju kredita:

  • Kopija LK ili pasoša
  • Kopija CIPS-a
  • Administrativna zabrana i/ili potvrda potpisana i ovjerena od strane računovodstva poslodavca, kojom se potvrđuje kreditna sposobnost kupca, odnosno dokaz njegovog zaposlenje u firmi.

Lica koja žele da kupe robu putem administrativne zabrane moraju imati ugovor o radu na neodređeno. Uslov za kupovinu putem administrativnih zabrana jeste ugovor poslodavca sa Omega d.o.o.

Spisak firmi sa kojima Omega d.o.o. ima sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji (kupovina na rate) možete preuzeti ispod:

PREUZMI SPISAK

garancija
Garancija
GARANTNI USLOVI ZA BEKO I GRUNDIG

5 godina (60 mjeseci)*

za uređaje bijele tehnike: veš mašine, mašine za suđe, sušilice, frižidere, zamrzivače, električne i plinske štednjake, rashladne vitrine, sve ugradbene uređaje marke BEKO.

3 godine (36 mjeseci)*

za sve GRUNDIG led televizore.

2 godine (24 mjeseca)*

za male kućanske aparate: nape, mikrovalne pećnice, ugradne mikrovalne pećnice, tostere, sokovnike, blendere, fenove, pegle, miksere, mašine za šišanje i brijanje, usisivače, električne rešoe, radijatore, vodene dispenzere, mini barove te te ostale male kućanske aparate marke: BEKO i GRUNDIG.

UPUTE ZA PRIJAVU REKLAMACIJE

U slučaju reklamacije na kupljeni BEKO ili GRUNDIG uređaj kupac treba da se obrati trgovcu i kontaktira BEKO POZIVNI CENTAR na broj telefona:

 +387 33 902-945

(svakim radnim danom od 08-16h) ili da pošalje zahtjev za rješavanje reklamacije na email:

support-ba@beko.com

sa podacima sa garantnog lista, adresom, kontakt brojem telefona i kratkim opisom kvara. Prije nego prijavite reklamaciju provjerite da li je uređaj još uvijek u garantnom roku, pripremite garantni list kako biste mogli dati sve potrebne informacije. Nakon prijema reklamacije putem telefonskog poziva ili emaila ovlašteni serviser će izaći na adresu kupca i riješiti reklamaciju u što kraćem roku. Kupci su dužni platiti uslugu izlaska ovlaštenom serviseru ukoliko je serviser izašao na adresu kupca i konstatovao da je kvar nastao usljed neadekvatnog korištenja ili ukoliko uređaj nije korišten u skladu sa uputstvom za upotrebu (npr. zbog resetovanja uređaja, čišćenja filtera i pumpe veš mašine i mašine za suđe i sl.). Reklamacija za male kućanske aparate BEKO i GRUNDIG se vrši tako da se neispravni uređaj donese lično u trgovinu kod koje je kupljeno ili najbliži ovlašteni servis uz dostavljanje garantnog lista i originalnog računa. Garant se obavezuje, da će za uređaje koji su u garantnom roku i koji se koriste u skladu sa uputstvom za upotrebu, preko ovlaštenih servisa otkloniti sve kvarove na uređaju u zakonskom roku do 45 dana od dana prijave reklamacije.

Beko registracija produžene garancije

Čestitamo Vam na odabiru Beko uređaja sa ProSmart Inverter motorom, koji mu obezbjeđuje tih rad i energetsku efikasnost. Pored toga, ProSmart Inverter motor odlikuje i dugotrajnost, zbog čega na njega dajemo čitavu deceniju garancije.

Da biste ostvarili 10-godišnju garanciju na ProSmart Inverter motor u svom Beko uređaju, neophodno je da se registrujete na portalu extwarranty.beko.com, u roku od 90 dana od datuma kupovine.

Registruj uređaj

garancija
Garancija
GARANTNI USLOVI ZA BEKO I GRUNDIG

5 godina (60 mjeseci)*

za uređaje bijele tehnike: veš mašine, mašine za suđe, sušilice, frižidere, zamrzivače, električne i plinske štednjake, rashladne vitrine, sve ugradbene uređaje marke BEKO.

3 godine (36 mjeseci)*

za sve GRUNDIG led televizore.

2 godine (24 mjeseca)*

za male kućanske aparate: nape, mikrovalne pećnice, ugradne mikrovalne pećnice, tostere, sokovnike, blendere, fenove, pegle, miksere, mašine za šišanje i brijanje, usisivače, električne rešoe, radijatore, vodene dispenzere, mini barove te te ostale male kućanske aparate marke: BEKO i GRUNDIG.

UPUTE ZA PRIJAVU REKLAMACIJE

U slučaju reklamacije na kupljeni BEKO ili GRUNDIG uređaj kupac treba da se obrati trgovcu i kontaktira BEKO POZIVNI CENTAR na broj telefona:

 +387 33 902-945

(svakim radnim danom od 08-16h) ili da pošalje zahtjev za rješavanje reklamacije na email:

support-ba@beko.com

sa podacima sa garantnog lista, adresom, kontakt brojem telefona i kratkim opisom kvara. Prije nego prijavite reklamaciju provjerite da li je uređaj još uvijek u garantnom roku, pripremite garantni list kako biste mogli dati sve potrebne informacije. Nakon prijema reklamacije putem telefonskog poziva ili emaila ovlašteni serviser će izaći na adresu kupca i riješiti reklamaciju u što kraćem roku. Kupci su dužni platiti uslugu izlaska ovlaštenom serviseru ukoliko je serviser izašao na adresu kupca i konstatovao da je kvar nastao usljed neadekvatnog korištenja ili ukoliko uređaj nije korišten u skladu sa uputstvom za upotrebu (npr. zbog resetovanja uređaja, čišćenja filtera i pumpe veš mašine i mašine za suđe i sl.). Reklamacija za male kućanske aparate BEKO i GRUNDIG se vrši tako da se neispravni uređaj donese lično u trgovinu kod koje je kupljeno ili najbliži ovlašteni servis uz dostavljanje garantnog lista i originalnog računa. Garant se obavezuje, da će za uređaje koji su u garantnom roku i koji se koriste u skladu sa uputstvom za upotrebu, preko ovlaštenih servisa otkloniti sve kvarove na uređaju u zakonskom roku do 45 dana od dana prijave reklamacije.

Beko registracija produžene garancije

Čestitamo Vam na odabiru Beko uređaja sa ProSmart Inverter motorom, koji mu obezbjeđuje tih rad i energetsku efikasnost. Pored toga, ProSmart Inverter motor odlikuje i dugotrajnost, zbog čega na njega dajemo čitavu deceniju garancije.

Da biste ostvarili 10-godišnju garanciju na ProSmart Inverter motor u svom Beko uređaju, neophodno je da se registrujete na portalu extwarranty.beko.com, u roku od 90 dana od datuma kupovine.

Registruj uređaj

Plaćanje u gotovini sa 5% gotovinskog popusta. Tu su i redovne mjesečne akcije od 10-20% u kojima uvijek možete naći nešto za sebe.

Debitnim ili kreditnim karticama

Ovim putem želimo da Vas obavjestimo da u svakom Omega shopu možete obaviti kupovinu putem administrativne zabrane za zaposlenike firmi sa kojima Omega d.o.o. ima sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji (kupovina na rate).

U Omega shopovima možete obaviti kupovinu i putem debitnih ili kreditnih kartica.

Naziv banke RATE
NLB Banka dd 24
NLB Ad Banja Luka 12
Raiffeisen banka 12
Unicredit banka 24
Intesa Sanpaolo banka 12
Nova Banka 12
Turkish Ziraat Banka 12
Diners Club 12
Amex 12

Potrebna dokumentacija za realizaciju kredita:

  • Kopija LK ili pasoša
  • Kopija CIPS-a
  • Administrativna zabrana i/ili potvrda potpisana i ovjerena od strane računovodstva poslodavca, kojom se potvrđuje kreditna sposobnost kupca, odnosno dokaz njegovog zaposlenje u firmi.

Kupci u svim Omega shopovima mogu obaviti kupovinu kreditnim putem uz MIKROFIN – Šoping majstor.

  • Iznos kredita: od 200 do 2.000 KM
  • Rok otplate: 18 mjeseci, uz minimalan anuitet od 25 KM
  • Kamata: Bez kamate
  • Provizija: 10%  (proviziju klijent može uplatiti odmah ili kroz jednake mjesečne rate)
  • Obezbjeđenje: bez jemaca  (izuzetak je uključivanje Sudužnika koji pojačava kreditnu sposobnost klijentu)

  • Potrebna dokumentacija od klijenta:
    • Lična karta
    • Dokaz o primanjima: Platna lista, ček od penzije, promet po tekućem računu klijenta za posljednji mjesec i sl. U slučaju neformalnih prihoda, potpisana „Izjava o visini i načinu sticanja prihoda koje klijent ostvaruje, a nije u mogućnosti da ih dokumentuje“ – obrazac Izjave klijent dobija u Mikrofinu.
    • Potvrda o mjestu boravka: CIPS prijava

Krediti za penzionere

Ovim putem želimo da Vas obavjestimo da u svakom Omega shopu možete obaviti kupovinu putem penzionerskog kredita na 12 mjesečnih rata bez kamate.

Potrebna dokumentacija za realizaciju kredita:

  • Kopija LK ili pasoša
  • Kopija CIPS-a
  • Posljednji PIO ček
  • Notarski ovjerena Izjava garanta ako se radi u kupcu (penzioneru) koji je stariji od 70 godina
  • Potvrda o trajanju prava na penziju, kao i obavezno pisano odobrenje od kreditne službe Omega doo, ukoliko se radi o korisnicima penzija po osnovu školovanja, alimentacije, skrbništvo itd.,
  • Za korisnike PIO RS-a potrebna je i izjava koja se štampa iz programa, kojom se korisnik PIO (kupac) slaže da mu se vrše obustave na penziju –  „Izjava za penzionere RS-a“. (preuzeti na linku ispod)

Link za preuzimanje “Izjava za penzionere RS-a”

Krediti za uposlenike firmi sa kojima Omega ima sklopljen ugovor

Ovim putem želimo da Vas obavjestimo da u svakom Omega shopu možete obaviti kupovinu putem administrativne zabrane za zaposlenike firmi sa kojima Omega d.o.o. ima sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji (kupovina na rate).

Kupac može obaviti kupovinu do 12 rata.

Potrebna dokumentacija za realizaciju kredita:

  • Kopija LK ili pasoša
  • Kopija CIPS-a
  • Administrativna zabrana i/ili potvrda potpisana i ovjerena od strane računovodstva poslodavca, kojom se potvrđuje kreditna sposobnost kupca, odnosno dokaz njegovog zaposlenje u firmi.

Lica koja žele da kupe robu putem administrativne zabrane moraju imati ugovor o radu na neodređeno. Uslov za kupovinu putem administrativnih zabrana jeste ugovor poslodavca sa Omega d.o.o.

Spisak firmi sa kojima Omega d.o.o. ima sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji (kupovina na rate) možete preuzeti ispod:

PREUZMI SPISAK

garancija
Garancija
GARANTNI USLOVI ZA BEKO I GRUNDIG

5 godina (60 mjeseci)*

za uređaje bijele tehnike: veš mašine, mašine za suđe, sušilice, frižidere, zamrzivače, električne i plinske štednjake, rashladne vitrine, sve ugradbene uređaje marke BEKO.

3 godine (36 mjeseci)*

za sve GRUNDIG led televizore.

2 godine (24 mjeseca)*

za male kućanske aparate: nape, mikrovalne pećnice, ugradne mikrovalne pećnice, tostere, sokovnike, blendere, fenove, pegle, miksere, mašine za šišanje i brijanje, usisivače, električne rešoe, radijatore, vodene dispenzere, mini barove te te ostale male kućanske aparate marke: BEKO i GRUNDIG.

UPUTE ZA PRIJAVU REKLAMACIJE

U slučaju reklamacije na kupljeni BEKO ili GRUNDIG uređaj kupac treba da se obrati trgovcu i kontaktira BEKO POZIVNI CENTAR na broj telefona:

 +387 33 902-945

(svakim radnim danom od 08-16h) ili da pošalje zahtjev za rješavanje reklamacije na email:

support-ba@beko.com

sa podacima sa garantnog lista, adresom, kontakt brojem telefona i kratkim opisom kvara. Prije nego prijavite reklamaciju provjerite da li je uređaj još uvijek u garantnom roku, pripremite garantni list kako biste mogli dati sve potrebne informacije. Nakon prijema reklamacije putem telefonskog poziva ili emaila ovlašteni serviser će izaći na adresu kupca i riješiti reklamaciju u što kraćem roku. Kupci su dužni platiti uslugu izlaska ovlaštenom serviseru ukoliko je serviser izašao na adresu kupca i konstatovao da je kvar nastao usljed neadekvatnog korištenja ili ukoliko uređaj nije korišten u skladu sa uputstvom za upotrebu (npr. zbog resetovanja uređaja, čišćenja filtera i pumpe veš mašine i mašine za suđe i sl.). Reklamacija za male kućanske aparate BEKO i GRUNDIG se vrši tako da se neispravni uređaj donese lično u trgovinu kod koje je kupljeno ili najbliži ovlašteni servis uz dostavljanje garantnog lista i originalnog računa. Garant se obavezuje, da će za uređaje koji su u garantnom roku i koji se koriste u skladu sa uputstvom za upotrebu, preko ovlaštenih servisa otkloniti sve kvarove na uređaju u zakonskom roku do 45 dana od dana prijave reklamacije.

Beko registracija produžene garancije

Čestitamo Vam na odabiru Beko uređaja sa ProSmart Inverter motorom, koji mu obezbjeđuje tih rad i energetsku efikasnost. Pored toga, ProSmart Inverter motor odlikuje i dugotrajnost, zbog čega na njega dajemo čitavu deceniju garancije.

Da biste ostvarili 10-godišnju garanciju na ProSmart Inverter motor u svom Beko uređaju, neophodno je da se registrujete na portalu extwarranty.beko.com, u roku od 90 dana od datuma kupovine.

Registruj uređaj

Maloprodaja tehnike i potrošačke elektronike
OMEGA SHOP - MJESTO SIGURNE KUPOVINE
maloprodaja-o-nama
Omega shop - mjesto sigurne kupovine!
O maloprodaji bijele tehnike i potrošačke elektronike

Omega d.o.o. je već preko 20 godina ekskluzivni uvoznik i distributer brendova Beko i Grundig za Bosnu i Hercegovinu. Omega trenutno zapošljava preko 320 radnika u 39 maloprodajnih objekata – Omega shopova, na preko 20 lokacija širom Bosne i Hercegovine.

Razvoj maloprodaje
Historija razvoja maloprodaje

Maloprodajni objekti tehnike, odnosno Omega shop-ovi su nastali i razvijali se od prvih početaka prodaje robe iz asortimana bijele tehnike i potrošačke elektronike. Prva maloprodaja Omega shop je otvorena u Tuzli i to u robnoj kući Tuzlanka, a nakon toga je se počelo otvarati i dalje po cijeloj BiH, tako da danas imamo 39 prodajnih mjesta širom BiH.

Kako se društvo širilo dalje tako se razvijala mreža maloprodaja i po ostalim gradovima prvo u Tuzlanskom kantonu, zatim u Sarajevskoj regiji, a nakon toga i po cijeloj Bosni i Hercegovini. Trenutno prodajna mreža broji 36 maloprodajnih podružnica uključujući i web shop

Asortiman roba u maloprodaji je posebno osmišljen i izabran kako bi ispunio potrebe svakog kupca. Brendovi koji zauzimaju mjesto broj 1 po udjelu asortimana su Beko i Grundig, osim njih u prodaji su i brendovi Samsung, Tefal, Rowenta, Electrolux, Philips i drugi.

U budućnosti od Omega shopova nastojimo napraviti unificirane maloprodaje prepoznatljivog izgleda. Opskrba maloprodajnih jedinica se vrši iz veleprodajnih skladišta, a iz tih skladišta se vrši i isporuka na adresu krajnjih kupaca.
U maloprodajama je zaposleno preko 130 uposlenika, koji su nam najvažiji resurs društva, te stalno ulažemo u njihov razvoj, treninge i edukacije.

maloprodaje-historija
Adrese maloprodaja

Banovići
“Omega shop Banovići 1”
Beta Centar Banovići
Božićka Banovića br.6
035/871-241
banovici1@omega.ba

“Omega shop Banja Luka 1”
Borik
Milana Karanovića 45
065/537-552
banjaluka1@omega.ba

“Omega shop Banja Luka 3”
TC Emporium
Jovana Dučića 25
065/564-636
banjaluka3@omega.ba

“Omega shop Bihać 1”
Žrtava srebreničkog genocida bb
037/312-005
bihac1@omega.ba

“Omega shop Bijeljina 1”
Miloša Obilića 130
065/664-127
bijeljina1@omega.ba

“Omega shop Bosanska Krupa 1”
511. Slavne Brdske br. 125
037/476-533
bosanskakrupa1@omega.ba

“Omega shop Brčko 2”
Miroslav Krleže br 26.
065/668-107
brcko2@omega.ba

“Omega shop Cazin 1”
Žrtava domovinskog rata bb
037/513-232
cazin1@omega.ba

“Omega shop Doboj 1”
Pijeskovi bb (TC Belamionix)
065/352-566
doboj1@omega.ba

“Omega shop Goražde 1”
Maršala Tita 1
038/240-071
gorazde1@omega.ba

“Omega shop Gradačac 1”
TC Belamionix
Sarajevska BB
035/369-066
gradacac1@omega.ba

“Omega shop Gradiška 1”
Lijevčanska bb
065/355-735
gradiska1@omega.ba

“Omega shop Kalesija 1”
TC Belamionix
Gornja Kalesija bb
035/610-441
kalesija1@omega.ba

“Omega shop Kiseljak 1”
TC Pacifik
Josipa Bana Jelačića bb
030/871-020
kiseljak1@omega.ba

“Omega shop Lukavac 1”
TC Belamionix
Lukavačkih brigada bb
035/551-559
lukavac1@omega.ba

“Omega shop Mostar 1”
Zalik bb
036/333-240
mostar1@omega.ba

“Omega shop Mostar 2”
Kardinala Stepinca 12
036/333-620
mostar2@omega.ba

“Omega shop Mostar 3”
Plaza Centar Mostar
Bišće polje bb
036/506-562
mostar3@omega.ba

“Omega shop Novi Grad 1”
TC Kort
Petra Kočića bb
065/564-332
novigrad1@omega.ba

“Omega shop Prijedor 1”
TC Konzum
Boška Buhe bb
065/351-908
prijedor1@omega.ba

“Omega shop Prijedor 3”

TC Belamionix
Vidovdanska bb
065/675-657
prijedor3@omega.ba

“Omega shop Sarajevo 1”
Vojničko
Saraj polje
Adija Mulabegovića bb
033/767-830
sarajevo1@omega.ba

“Omega shop Sarajevo 2”
Butmirska cesta 21
033/764-980
sarajevo2@omega.ba

“Omega shop Sarajevo 3”
Vogošća
Jošanička bb
033/425-315
sarajevo3@omega.ba

“Omega shop Sarajevo 4”

TC Intershop Pofalići
Kolodvorska 12
033/644-685
sarajevo4@omega.ba

“Omega shop Sarajevo 6”
Marijin Dvor
Hiseta 6 i 8
033/214-258
sarajevo6@omega.ba

“Omega shop Sarajevo 7”
Čengić Vila
Gradačačka 114.
033/269-800
sarajevo7@omega.ba

“Omega shop Sarajevo 8”
Ilijaš
Novo naselje bb
033/717-565
ilijas1@omega.ba

“Omega shop Sarajevo 9”
Rajlovac
Zabrđe bb
033/424-780
sarajevo9@omega.ba

“Omega shop Sarajevo 10”
Ciglane
Merhemića trg br.1
033/529-982
sarajevo10@omega.ba

“Omega shop Lukavica 1”
TOM Centar Lukavica
Spasovdanska br. 22
065/666-828
lukavica1@omega.ba

“Omega shop Srebrenik 1”
TC Belamionix
Vahida Ibrića bb
035/647-731
srebrenik1@omega.ba

“Omega shop Tuzla 1”
RK Tuzlanka
Univerzitetska 16
035/321-576
tuzla1@omega.ba

“Omega shop Tuzla 2”
Mercator centar Tuzla
Armije BiH bb
035/277-200
tuzla2@omega.ba

“Omega shop Zenica 1”
TC Džananović
Kamberovića čikma bb
032/205-243
zenica1@omega.ba

“Omega shop Živinice 1”
RK Omega
Bulevar bb
035/773-049
zivinice1@omega.ba

Lokacije maloprodaja na mapi
Načini plaćanja u Omega shopovima

Plaćanje u gotovini sa 5% gotovinskog popusta. Tu su i redovne mjesečne akcije od 10-20% u kojima uvijek možete naći nešto za sebe.

Ovim putem želimo da Vas obavjestimo da u svakom Omega shopu možete obaviti kupovinu putem administrativne zabrane za zaposlenike firmi sa kojima Omega d.o.o. ima sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji (kupovina na rate).

U Omega shopovima možete obaviti kupovinu i putem debitnih ili kreditnih kartica.

Naziv banke RATE
NLB Banka dd 24
NLB Ad Banja Luka 12
Raiffeisen banka 12
Unicredit banka 24
Intesa Sanpaolo banka 12
Nova Banka 12
Turkish Ziraat Banka 12
Diners Club 12
Amex 12

Potrebna dokumentacija za realizaciju kredita:

  • Kopija LK ili pasoša
  • Kopija CIPS-a
  • Administrativna zabrana i/ili potvrda potpisana i ovjerena od strane računovodstva poslodavca, kojom se potvrđuje kreditna sposobnost kupca, odnosno dokaz njegovog zaposlenje u firmi.

Kupci u svim Omega shopovima mogu obaviti kupovinu kreditnim putem uz MIKROFIN – Šoping majstor.

  • Iznos kredita: od 200 do 2.000 KM
  • Rok otplate: 18 mjeseci, uz minimalan anuitet od 25 KM
  • Kamata: Bez kamate
  • Provizija: 10%  (proviziju klijent može uplatiti odmah ili kroz jednake mjesečne rate)
  • Obezbjeđenje: bez jemaca  (izuzetak je uključivanje Sudužnika koji pojačava kreditnu sposobnost klijentu)

  • Potrebna dokumentacija od klijenta:
    • Lična karta
    • Dokaz o primanjima: Platna lista, ček od penzije, promet po tekućem računu klijenta za posljednji mjesec i sl. U slučaju neformalnih prihoda, potpisana „Izjava o visini i načinu sticanja prihoda koje klijent ostvaruje, a nije u mogućnosti da ih dokumentuje“ – obrazac Izjave klijent dobija u Mikrofinu.
    • Potvrda o mjestu boravka: CIPS prijava

Ovim putem želimo da Vas obavjestimo da u svakom Omega shopu možete obaviti kupovinu putem penzionerskog kredita na 12 mjesečnih rata bez kamate.

Potrebna dokumentacija za realizaciju kredita:

  • Kopija LK ili pasoša
  • Kopija CIPS-a
  • Posljednji PIO ček
  • Notarski ovjerena Izjava garanta ako se radi u kupcu (penzioneru) koji je stariji od 70 godina
  • Potvrda o trajanju prava na penziju, kao i obavezno pisano odobrenje od kreditne službe Omega doo, ukoliko se radi o korisnicima penzija po osnovu školovanja, alimentacije, skrbništvo itd.,
  • Za korisnike PIO RS-a potrebna je i izjava koja se štampa iz programa, kojom se korisnik PIO (kupac) slaže da mu se vrše obustave na penziju –  „Izjava za penzionere RS-a“. (preuzeti na linku ispod)

Link za preuzimanje “Izjava za penzionere RS-a”

Ovim putem želimo da Vas obavjestimo da u svakom Omega shopu možete obaviti kupovinu putem administrativne zabrane za zaposlenike firmi sa kojima Omega d.o.o. ima sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji (kupovina na rate).

Kupac može obaviti kupovinu do 12 rata.

Potrebna dokumentacija za realizaciju kredita:

  • Kopija LK ili pasoša
  • Kopija CIPS-a
  • Administrativna zabrana i/ili potvrda potpisana i ovjerena od strane računovodstva poslodavca, kojom se potvrđuje kreditna sposobnost kupca, odnosno dokaz njegovog zaposlenje u firmi.

Lica koja žele da kupe robu putem administrativne zabrane moraju imati ugovor o radu na neodređeno. Uslov za kupovinu putem administrativnih zabrana jeste ugovor poslodavca sa Omega d.o.o.

Spisak firmi sa kojima Omega d.o.o. ima sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji (kupovina na rate) možete preuzeti ispod:

PREUZMI SPISAK

garancija
Garancija
GARANTNI USLOVI ZA BEKO I GRUNDIG

5 godina (60 mjeseci)*

za uređaje bijele tehnike: veš mašine, mašine za suđe, sušilice, frižidere, zamrzivače, električne i plinske štednjake, rashladne vitrine, sve ugradbene uređaje marke BEKO.

3 godine (36 mjeseci)*

za sve GRUNDIG led televizore.

2 godine (24 mjeseca)*

za male kućanske aparate: nape, mikrovalne pećnice, ugradne mikrovalne pećnice, tostere, sokovnike, blendere, fenove, pegle, miksere, mašine za šišanje i brijanje, usisivače, električne rešoe, radijatore, vodene dispenzere, mini barove te te ostale male kućanske aparate marke: BEKO i GRUNDIG.

UPUTE ZA PRIJAVU REKLAMACIJE

U slučaju reklamacije na kupljeni BEKO ili GRUNDIG uređaj kupac treba da se obrati trgovcu i kontaktira BEKO POZIVNI CENTAR na broj telefona:

 +387 33 902-945

(svakim radnim danom od 08-16h) ili da pošalje zahtjev za rješavanje reklamacije na email:

support-ba@beko.com

sa podacima sa garantnog lista, adresom, kontakt brojem telefona i kratkim opisom kvara. Prije nego prijavite reklamaciju provjerite da li je uređaj još uvijek u garantnom roku, pripremite garantni list kako biste mogli dati sve potrebne informacije. Nakon prijema reklamacije putem telefonskog poziva ili emaila ovlašteni serviser će izaći na adresu kupca i riješiti reklamaciju u što kraćem roku. Kupci su dužni platiti uslugu izlaska ovlaštenom serviseru ukoliko je serviser izašao na adresu kupca i konstatovao da je kvar nastao usljed neadekvatnog korištenja ili ukoliko uređaj nije korišten u skladu sa uputstvom za upotrebu (npr. zbog resetovanja uređaja, čišćenja filtera i pumpe veš mašine i mašine za suđe i sl.). Reklamacija za male kućanske aparate BEKO i GRUNDIG se vrši tako da se neispravni uređaj donese lično u trgovinu kod koje je kupljeno ili najbliži ovlašteni servis uz dostavljanje garantnog lista i originalnog računa. Garant se obavezuje, da će za uređaje koji su u garantnom roku i koji se koriste u skladu sa uputstvom za upotrebu, preko ovlaštenih servisa otkloniti sve kvarove na uređaju u zakonskom roku do 45 dana od dana prijave reklamacije.

Beko registracija produžene garancije

Čestitamo Vam na odabiru Beko uređaja sa ProSmart Inverter motorom, koji mu obezbjeđuje tih rad i energetsku efikasnost. Pored toga, ProSmart Inverter motor odlikuje i dugotrajnost, zbog čega na njega dajemo čitavu deceniju garancije.

Da biste ostvarili 10-godišnju garanciju na ProSmart Inverter motor u svom Beko uređaju, neophodno je da se registrujete na portalu extwarranty.beko.com, u roku od 90 dana od datuma kupovine.

Registruj uređaj