Prijava kvarova za uređaje u garanciji
Za prijavu kvara potrebno je pozvati CALL CENTAR na broj telefona:
+387 33 902-945
(svakim radnim danom od 08:00-16:00) ili poslati zahtjev za rješavanje reklamacije na email:
support-ba@beko.com.

Potreba za organizovanjem poslovne jedinice koja će se baviti servisiranjem aparata javila se od početka prodaje bijele tehnike i potrošačke elektronike. Garancija koja se daje na uređaje između ostalog stvara konkurentsku prednost na tržištu, a osim toga pruža kupcu jednu sigurnost , pogotovo kada iza toga stoji društvo kao što je Omega. Upravo iz navedenih razloga se pristupilo organizovanju servisa uređaja.
Omega servis postoji od 2002. godine, i organizovan je na način da u Tuzli postoji centralni servis u okviru Omeginih poslovnih jedinica, a na drugim terenima imamo ugovorene odnose sa serviserima koji pod našom kontrolom i u naše ime popravljaju uređaje koji se koriste na području BiH. Sve zajedno čini jednu dobro organizovanu mrežu servisa, koju čine 33 servisne jedinice i preko 70 servisera. Svi servisi su dobro opremljeni savremenim sredstvima za popravke i originalnim rezervnim dijelovima, te se 95% servisnih intervencija završava na terenu.
Servis uređaja je obezbijeđen i za uređaje koji su u garanciji, u tom slučaju je besplatan, kao i za uređaje van garantnog roka, koji se plaća.
Ovlašteni servisi i monteri
Rezervni dijelovi
Prijava kvara van garantnog roka
Godina iskustva
Servisera
Lokacija