
Omega d.o.o. je već preko 20 godina ekskluzivni uvoznik i distributer brendova Beko i Grundig za Bosnu i Hercegovinu. Omega trenutno zapošljava preko 320 radnika u 36 maloprodajnih objekata – Omega shopova, na preko 20 lokacija širom Bosne i Hercegovine.
Maloprodajni objekti tehnike, odnosno Omega shop-ovi su nastali i razvijali se od prvih početaka prodaje robe iz asortimana bijele tehnike i potrošačke elektronike. Prva maloprodaja Omega shop je otvorena u Tuzli i to u robnoj kući Tuzlanka, a nakon toga je se počelo otvarati i dalje po cijeloj BiH, tako da danas imamo 36 prodajnih mjesta širom BiH.
Kako se društvo širilo dalje tako se razvijala mreža maloprodaja i po ostalim gradovima prvo u Tuzlanskom kantonu, zatim u Sarajevskoj regiji, a nakon toga i po cijeloj Bosni i Hercegovini. Trenutno prodajna mreža broji 36 maloprodajnih podružnica uključujući i web shop
Asortiman roba u maloprodaji je posebno osmišljen i izabran kako bi ispunio potrebe svakog kupca. Brendovi koji zauzimaju mjesto broj 1 po udjelu asortimana su Beko i Grundig, osim njih u prodaji su i brendovi Samsung, Tefal, Rowenta, Electrolux, Philips i drugi.
U budućnosti od Omega shopova nastojimo napraviti unificirane maloprodaje prepoznatljivog izgleda. Opskrba maloprodajnih jedinica se vrši iz veleprodajnih skladišta, a iz tih skladišta se vrši i isporuka na adresu krajnjih kupaca.
U maloprodajama je zaposleno preko 130 uposlenika, koji su nam najvažiji resurs društva, te stalno ulažemo u njihov razvoj, treninge i edukacije.

Banovići
“Omega shop Banovići 1”
Beta Centar Banovići
Božićka Banovića br.6
035/871-241
“Omega shop Banja Luka 1”
Borik
Milana Karanovića 45
051/439-671
“Omega shop Banja Luka 3”
TC Emporium
Jovana Dučića 25
051/961-400
“Omega shop Banja Luka 4”
TC Hiper Kort
Branka Popovića 310, Derviši
051/492-790
“Omega shop Bihać 1”
Žrtava srebreničkog genocida bb
037/312-005
“Omega shop Bijeljina 1”
Tom Centar
Sremska 10
055/243 905
“Omega shop Bosanska Krupa 1”
511. Slavne Brdske br. 125
037/476-533
“Omega shop Brčko 1”
TC Mercator
Reisa Čauševića 68
049/200-007
“Omega shop Cazin 1”
Žrtava domovinskog rata bb
037/513-232
“Omega shop Goražde 1”
Maršala Tita 1
038/240-071
“Omega shop Gradačac 1”
Sarajevska bb
035/369-066
“Omega shop Gradiška 1”
Lijevčanska bb
051/926-448
“Omega shop Kalesija 1”
TC Belamionix
Gornja Kalesija bb
035/610-441
“Omega shop Kiseljak 1”
TC Pacifik
Josipa Bana Jelačića bb
030/871-020
“Omega shop Lukavac 1”
TC Belamionix
Lukavačkih brigada bb
035/551-559
“Omega shop Mostar 1”
Zalik bb
036/333-240
“Omega shop Mostar 2”
Kardinala Stepinca 12
036/333-620
“Omega shop Mostar 3”
Plaza Centar Mostar
Bišće polje bb
036/506-562
“Omega shop Novi Grad 1”
TC Kort
Petra Kočića bb
052/490-042
“Omega shop Prijedor 1”
TC Konzum
Boška Buhe bb
052/961-100
“Omega shop Prijedor 2”
Naselje Svale
25. maja bb
052/225-940
“Omega shop Sarajevo 1”
Vojničko
Saraj polje
Adija Mulabegovića bb
033/767-830
“Omega shop Sarajevo 2”
Grand Centar Ilidža
Butmirska bb
033/764-980
“Omega shop Sarajevo 3”
Vogošća
Jošanička bb
033/425-315
“Omega shop Sarajevo 4”
TC Intershop Pofalići
Kolodvorska 12
033/644-685
“Omega shop Sarajevo 6”
Marijin Dvor
Hiseta 6 i 8
033/214-258
“Omega shop Sarajevo 7”
Čengić Vila
Gradačačka 114.
033/269-800
“Omega shop Sarajevo 8”
Ilijaš
Novo naselje bb
033/717-565
“Omega shop Sarajevo 9”
Rajlovac
Zabrđe bb
033/424-780
“Omega shop Sarajevo 10”
Ciglane
Merhemića trg br.1
033/529-982
“Omega shop Lukavica 1”
TOM Centar Lukavica
Spasovdanska br. 22
057/344-902
“Omega shop Srebrenik 1”
TC Belamionix
Vahida Ibrića bb
035/647-731
“Omega shop Tuzla 1”
RK Tuzlanka
Univerzitetska 16
035/321-576
“Omega shop Tuzla 2”
Mercator centar Tuzla
Armije BiH bb
035/277-200
“Omega shop Zenica 1”
TC Džananović
Kamberovića čikma bb
032/205-243
“Omega shop Živinice 1”
RK Omega
Bulevar bb
035/773-049
Plaćanje u gotovini sa 5% gotovinskog popusta. Tu su i redovne mjesečne akcije od 10-20% u kojima uvijek možete naći nešto za sebe.
Ovim putem želimo da Vas obavjestimo da u svakom Omega shopu možete obaviti kupovinu putem administrativne zabrane za zaposlenike firmi sa kojima Omega d.o.o. ima sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji (kupovina na rate).
U Omega shopovima možete obaviti kupovinu i putem debitnih ili kreditnih kartica.
Naziv banke | RATE |
NLB Banka dd | 24 |
NLB Ad Banja Luka | 12 |
Raiffeisen banka | 12 |
Unicredit banka | 24 |
Intesa Sanpaolo banka | 12 |
Nova Banka | 12 |
Turkish Ziraat Banka | 12 |
Diners Club | 12 |
Amex | 12 |
Potrebna dokumentacija za realizaciju kredita:
- Kopija LK ili pasoša
- Kopija CIPS-a
- Administrativna zabrana i/ili potvrda potpisana i ovjerena od strane računovodstva poslodavca, kojom se potvrđuje kreditna sposobnost kupca, odnosno dokaz njegovog zaposlenje u firmi.
Kupci u svim Omega shopovima mogu obaviti kupovinu kreditnim putem uz MIKROFIN – Šoping majstor.
- Iznos kredita: od 200 do 2.000 KM
- Rok otplate: 18 mjeseci, uz minimalan anuitet od 25 KM
- Kamata: Bez kamate
- Provizija: 10% (proviziju klijent može uplatiti odmah ili kroz jednake mjesečne rate)
- Obezbjeđenje: bez jemaca (izuzetak je uključivanje Sudužnika koji pojačava kreditnu sposobnost klijentu)
- Potrebna dokumentacija od klijenta:
- Lična karta
- Dokaz o primanjima: Platna lista, ček od penzije, promet po tekućem računu klijenta za posljednji mjesec i sl. U slučaju neformalnih prihoda, potpisana „Izjava o visini i načinu sticanja prihoda koje klijent ostvaruje, a nije u mogućnosti da ih dokumentuje“ – obrazac Izjave klijent dobija u Mikrofinu.
- Potvrda o mjestu boravka: CIPS prijava
Ovim putem želimo da Vas obavjestimo da u svakom Omega shopu možete obaviti kupovinu putem penzionerskog kredita na 12 mjesečnih rata bez kamate.
Potrebna dokumentacija za realizaciju kredita:
- Kopija LK ili pasoša
- Kopija CIPS-a
- Posljednji PIO ček
- Notarski ovjerena Izjava garanta ako se radi u kupcu (penzioneru) koji je stariji od 70 godina
- Potvrda o trajanju prava na penziju, kao i obavezno pisano odobrenje od kreditne službe Omega doo, ukoliko se radi o korisnicima penzija po osnovu školovanja, alimentacije, skrbništvo itd.,
- Za korisnike PIO RS-a potrebna je i izjava koja se štampa iz programa, kojom se korisnik PIO (kupac) slaže da mu se vrše obustave na penziju – „Izjava za penzionere RS-a“. (preuzeti na linku ispod)
Ovim putem želimo da Vas obavjestimo da u svakom Omega shopu možete obaviti kupovinu putem administrativne zabrane za zaposlenike firmi sa kojima Omega d.o.o. ima sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji (kupovina na rate).
Kupac može obaviti kupovinu do 12 rata.
Potrebna dokumentacija za realizaciju kredita:
- Kopija LK ili pasoša
- Kopija CIPS-a
- Administrativna zabrana i/ili potvrda potpisana i ovjerena od strane računovodstva poslodavca, kojom se potvrđuje kreditna sposobnost kupca, odnosno dokaz njegovog zaposlenje u firmi.
Lica koja žele da kupe robu putem administrativne zabrane moraju imati ugovor o radu na neodređeno. Uslov za kupovinu putem administrativnih zabrana jeste ugovor poslodavca sa Omega d.o.o.
Spisak firmi sa kojima Omega d.o.o. ima sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji (kupovina na rate) možete preuzeti ispod:

5 godina (60 mjeseci)*
za uređaje bijele tehnike: veš mašine, mašine za suđe, sušilice, frižidere, zamrzivače, električne i plinske štednjake, rashladne vitrine, sve ugradbene uređaje marke BEKO.
3 godine (36 mjeseci)*
za sve GRUNDIG led televizore.
2 godine (24 mjeseca)*
za male kućanske aparate: nape, mikrovalne pećnice, ugradne mikrovalne pećnice, tostere, sokovnike, blendere, fenove, pegle, miksere, mašine za šišanje i brijanje, usisivače, električne rešoe, radijatore, vodene dispenzere, mini barove te te ostale male kućanske aparate marke: BEKO i GRUNDIG.
UPUTE ZA PRIJAVU REKLAMACIJE
U slučaju reklamacije na kupljeni BEKO ili GRUNDIG uređaj kupac treba da se obrati trgovcu i kontaktira BEKO POZIVNI CENTAR na broj telefona:
+387 33 902-945
(svakim radnim danom od 08-16h) ili da pošalje zahtjev za rješavanje reklamacije na email:
sa podacima sa garantnog lista, adresom, kontakt brojem telefona i kratkim opisom kvara. Prije nego prijavite reklamaciju provjerite da li je uređaj još uvijek u garantnom roku, pripremite garantni list kako biste mogli dati sve potrebne informacije. Nakon prijema reklamacije putem telefonskog poziva ili emaila ovlašteni serviser će izaći na adresu kupca i riješiti reklamaciju u što kraćem roku. Kupci su dužni platiti uslugu izlaska ovlaštenom serviseru ukoliko je serviser izašao na adresu kupca i konstatovao da je kvar nastao usljed neadekvatnog korištenja ili ukoliko uređaj nije korišten u skladu sa uputstvom za upotrebu (npr. zbog resetovanja uređaja, čišćenja filtera i pumpe veš mašine i mašine za suđe i sl.). Reklamacija za male kućanske aparate BEKO i GRUNDIG se vrši tako da se neispravni uređaj donese lično u trgovinu kod koje je kupljeno ili najbliži ovlašteni servis uz dostavljanje garantnog lista i originalnog računa. Garant se obavezuje, da će za uređaje koji su u garantnom roku i koji se koriste u skladu sa uputstvom za upotrebu, preko ovlaštenih servisa otkloniti sve kvarove na uređaju u zakonskom roku do 45 dana od dana prijave reklamacije.
Beko registracija produžene garancije
Čestitamo Vam na odabiru Beko uređaja sa ProSmart Inverter motorom, koji mu obezbjeđuje tih rad i energetsku efikasnost. Pored toga, ProSmart Inverter motor odlikuje i dugotrajnost, zbog čega na njega dajemo čitavu deceniju garancije.
Da biste ostvarili 10-godišnju garanciju na ProSmart Inverter motor u svom Beko uređaju, neophodno je da se registrujete na portalu extwarranty.beko.com, u roku od 90 dana od datuma kupovine.