Dan maloprodaje i distributivnih centara

0 comment

„Pobrini se za svoje uposlenike a oni će se pobrinuti za tvoj posao“ Sir Richard Branson

Održavanje zadovoljstva i motivacije zaposlenika podrazumijeva kontinuirano praćenje zaposlenika i učestale razgovore sa njima. Upravo su zaposlenici ključ uspješnosti poslovanja, zbog toga nam je važno kontinuirano tražiti povratnu informaciju, čime su zadovoljni, a šta može biti bolje. Iako je svaki zaposlenik važan kao individua, jer svojim radom čini da se ciljevi prije ostvare, važno je da svi oni rade kao tim kako bi svoju kompaniju vodili ka uspjehu.

Team building poboljšava komunikaciju između radnika i povećava emocionalnu interakciju između njih, jer se postiže veza koja jača nego na poslu. U cilju stvaranja jače veze i komunikacije između svojih zaposlenika Omega d.o.o. je prošle sedmice organizovala Dan maloprodaje i distributivnih centara gdje su zaposlenici, na više lokacija, imali priliku da kroz druženje jačaju međusobnu povezanost.

Share this:
bs_BABosanski